FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Masz pytania, wątpliwości? Zapoznaj się z najcześciej zadawanymi pytaniami przez naszych Klientów.

Oczywiście, jest to opcja najczęściej wybierana przez naszych klientów. Dostawa odbywa się wtedy w profesjonalnych termosach cateringowych, a Państwo możecie podać dania gorące od razu na talerze, półmiski. Jest to też dla klienta najwygodniejszy sposób dostawy, nie musi brudzić własnych naczyń, piekarnika, garnków itd. Co ważne taki rodzaj dostawy nie jest dodatkowo płatny, jeśli spełnią Państwo minimum logistyczne (2000 zł) dla bezpłatnej dostawy nie wiążą się z tym żadne dodatkowe koszty.

Standardowo są one dostarczane na estetycznych, jednorazowych półmiskach z przykrywkami. Wystarczy że położycie Państwo półmisek na stole i zdejmiecie pokrywkę. Półmiski można zobaczyć poniżej:

 

Minimalna wartość zamówienia to 200 zł.

Kierowca umawia się z Państwem na odbiór przy dostawie, standardowo jest to wieczorem w dzień imprezy lub kolejnego dnia.
Nie, jeśli nie macie Państwo warunków (np. zbyt mały zlew) nie jest to wymagane. Na kuchni termosy są myte oraz wyparzane w profesjonalnych maszynach myjących dlatego nie ma takiej konieczności.
Tak, po wcześniejszym zaznaczeniu takiej opcji odbioru zamówienia można odebrać z naszej kuchni przy ul. Przyszkole 42 w Łodzi. Odbiór osobisty jest bezpłatny.
Koszt dostawy wynika z gabarytów dostarczanych zamówień. Przy zamówieniu powyżej 500-600 zł często jest to kilka dużych termosów cateringowych, które zajmują dużą cześć powierzchni typowego auta dostawczego. W cenie jest również dostawa pod drzwi również np. na 4 piętro co przy dużej cześć zamówień wiąże się dużym wysiłkiem dla kierowcy. Wszystko to powoduje, że jeden kierowca może zabrać na raz 1-2 zamówienia, a nie np. 5-10 jak w przypadku pizzy lub obiadów domowych.
Jeśli macie Państwo tylko dania zimne idealny będzie 30-45 minutowy zapas czasu. Przy daniach ciepłych nie dłużej niż 30 minut przed rozpoczęciem wydarzenia. Szacowana tolerancja dla dostawy to +/- 10 minut, także dostawca i tak będzie przed czasem.
Tak, nasza kadra kucharska zawsze dba o nowoczesną dekorację, dlatego możecie być Państwo pewni, że goście będą zachwyceni sposobem podania zamówienia.
Standardowe zamówienie przez stronę internetową przyjmujemy do 7 dni przez wydarzeniem. Zamówienia na 2-6 dni przez imprezą muszą zostać indywidualnie uzgodnione na naszej infolinii tel: 530997777 lub 533080616. Złota zasada brzmi jednak im wcześniej tym lepiej. Przy wyjątkowo popularnych terminach np. Wigilii zdarza się nam zamykać zamówienia już miesiąc wcześniej.
Niestety proces produkcji dużej części dań wymaga dłuższego procesu produkcji i nie ma możliwości robienia dań na bieżąco. Niemniej pracujemy już nad zmianami w menu oraz otworzeniem kolejnego punktu w którym wybrane dania będzie można zamawiać z 8 godzinnym wyprzedzeniem.
Jeśli obawiacie się Państwo zamówienia, ponieważ jest to np. pierwsze zamówienie na ważną imprezę zapraszamy do kontaktu gdzie pokażemy zrealizowane dostawy, jest także możliwość spotkania i uzgodnienia menu z naszym szefem kuchni. Będą Państwo wtedy pewni że trafili w dobre ręce. Dobrym pomysłem jest też wypróbowanie naszym usług na małą imprezę domową i poznanie lepiej naszego standardu usług.

a) Nasza strona internetowa:
https://cynamon-events.pl/index.php/catering-menu
każde danie ma zdjęcie i opis.

b) Facebook firmowy:
https://www.facebook.com/cynamoncatering
jest to ok.10 % naszych realizacji, niestety na umieszczenie wszystkich brakuje czasu ☹

Firma działa w branży cateringowej od 05.2012, przez ten czas zrealizowaliśmy kilka tysięcy imprez od kameralnych 2 osobowych romantycznych kolacji z obsługą kelnera do eventów na 800 osób.
Oczywiście, a co ważniejsze ceny usług są z góry podane, nie muszą Państwo daleko szukać: Usługi dodatkowe lub w każdym menu.
Tak, gotowe zestawy są na górze strony w zakładce catering indywidualny lub catering firmowy.
Tak, strona jest do tego stworzona. Wystarczy, że w zakładce MENU dodacie Państwo wybrane dania, przejdziecie do koszyka i na dole wybierzecie przycisk „pobierz ofertę jako pdf”. Mogą wtedy wysłać Państwo ofertę do nas z dodatkowymi pytaniami, komentarzami lub sfinalizować zamówienie przez stronę.
Na terenie całej Łodzi oraz miast przylegających: Pabianic, Ksawerowa, Konstantynowa, Aleksandrowa, Zgierza, Tuszyna, Andrespola. Dalsze dostawy są dodatkowo płatne, ale jak najbardziej możliwe.
Każda forma płatności jest akceptowana: przelew, gotówka, płatność kartą. Zaliczki przyjmujemy w wysokości 30% wartości zamówienie jeśli kwota przekracza 1000 zł.
Wszystkie dostawy uzgadniamy indywidualnie, ale standardowo od 6 do 22 przez cały tydzień.