Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania, wątpliwości? Zapoznaj się z najcześciej zadawanymi pytaniami przez naszych Klientów.
Czy dania obiadowe np. mięsa, ziemniaki mogą być dostarczone ciepłe?
Oczywiście, jest to opcja najczęściej wybierana przez naszych klientów. Dostawa odbywa się wtedy w profesjonalnych termosach cateringowych, a Państwo możecie podać dania gorące od razu na talerze, półmiski. Jest to też dla klienta najwygodniejszy sposób dostawy, nie musi brudzić własnych naczyń, piekarnika, garnków itd. Co ważne taki rodzaj dostawy nie jest dodatkowo płatny, jeśli spełnią Państwo minimum logistyczne (2000 zł) dla bezpłatnej dostawy nie wiążą się z tym żadne dodatkowe koszty.
Jak dostarczane są zimne przekąski, sałatki itp.
Standardowo są one dostarczane na estetycznych, jednorazowych półmiskach z przykrywkami. Wystarczy że położycie Państwo półmisek na stole i zdejmiecie pokrywkę. Półmiski można zobaczyć poniżej:
Jaka jest minimalna wartość zamówienia?
Minimalna wartość zamówienia to 1000 zł.
Kiedy oddaje termosy po ciepłych daniach?
Kierowca umawia się z Państwem na odbiór przy dostawie, standardowo jest to wieczorem w dzień imprezy lub kolejnego dnia.
Czy muszę umyć dostarczone termosy?
Nie, jeśli nie macie Państwo warunków (np. zbyt mały zlew) nie jest to wymagane. Na kuchni termosy są myte oraz wyparzane w profesjonalnych maszynach myjących dlatego nie ma takiej konieczności.
Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówienia?
Tak, po wcześniejszym zaznaczeniu takiej opcji odbioru zamówienia można odebrać z naszej kuchni przy ul. Przyszkole 42 w Łodzi. Odbiór osobisty jest bezpłatny.
Dlaczego dostawa kosztuje 100 zł, a nie np.10/20 zł?
Koszt dostawy wynika z gabarytów dostarczanych zamówień. Przy zamówieniu powyżej 500-600 zł często jest to kilka dużych termosów cateringowych, które zajmują dużą cześć powierzchni typowego auta dostawczego. W cenie jest również dostawa pod drzwi również np. na 4 piętro co przy dużej cześć zamówień wiąże się dużym wysiłkiem dla kierowcy. Wszystko to powoduje, że jeden kierowca może zabrać na raz 1-2 zamówienia, a nie np. 5-10 jak w przypadku pizzy lub obiadów domowych.
Impreza zaczyna się o 14.00 na którą godzinę zamówić dostawę?
Jeśli macie Państwo tylko dania zimne idealny będzie 30-45 minutowy zapas czasu. Przy daniach ciepłych nie dłużej niż 30 minut przed rozpoczęciem wydarzenia. Szacowana tolerancja dla dostawy to +/- 10 minut, także dostawca i tak będzie przed czasem.
Czy dostarczone półmiski są udekorowane?
Tak, nasza kadra kucharska zawsze dba o nowoczesną dekorację, dlatego możecie być Państwo pewni, że goście będą zachwyceni sposobem podania zamówienia.
Ile wcześniej trzeba złożyć zamówienie?
Standardowe zamówienie przez stronę internetową przyjmujemy do 10 dni przez wydarzeniem. Zamówienia na 4-9 dni przez imprezą muszą zostać indywidualnie uzgodnione na naszej infolinii tel: 530997777 lub 533080616. Złota zasada brzmi jednak im wcześniej tym lepiej. Przy wyjątkowo popularnych terminach np. Wigilii zdarza się nam zamykać zamówienia już miesiąc wcześniej.
Dlaczego nie można zamówić dań „od ręki”?
Niestety proces produkcji dużej części dań wymaga dłuższego procesu produkcji i nie ma możliwości robienia dań na bieżąco. Niemniej pracujemy już nad zmianami w menu oraz otworzeniem kolejnego punktu w którym wybrane dania będzie można zamawiać z 8 godzinnym wyprzedzeniem.
Nigdy nie zamawiałem z cateringu, czy dania na pewno będą smaczne?
Jeśli obawiacie się Państwo zamówienia, ponieważ jest to np. pierwsze zamówienie na ważną imprezę zapraszamy do kontaktu gdzie pokażemy zrealizowane dostawy, jest także możliwość spotkania i uzgodnienia menu z naszym szefem kuchni. Będą Państwo wtedy pewni że trafili w dobre ręce. Dobrym pomysłem jest też wypróbowanie naszym usług na małą imprezę domową i poznanie lepiej naszego standardu usług.
Gdzie można zobaczyć zdjęcia potraw?
a) Nasza strona internetowa:
https://cynamon-events.pl/index.php/catering-menu
każde danie ma zdjęcie i opis.
b) Facebook firmowy:
https://www.facebook.com/cynamoncatering
jest to ok.10 % naszych realizacji, niestety na umieszczenie wszystkich brakuje czasu
Jak długo firma www.cynamon-events.pl istnieje na rynku?
Firma działa w branży cateringowej od 05.2012, przez ten czas zrealizowaliśmy kilka tysięcy imprez od kameralnych 2 osobowych romantycznych kolacji z obsługą kelnera do eventów na 800 osób.
Czy mogę zamówić zastawę, kelnera i inne usługi dodatkowe?
Oczywiście, a co ważniejsze ceny usług są z góry podane, nie muszą Państwo daleko szukać: Usługi dodatkowe lub w każdym menu.
Czy macie gotowe zestawy?
Tak, gotowe zestawy są na górze strony w zakładce catering indywidualny lub catering firmowy.
Czy mogę samodzielnie przygotować dla siebie ofertę?
Tak, strona jest do tego stworzona. Wystarczy, że w zakładce MENU dodacie Państwo wybrane dania, przejdziecie do koszyka i na dole wybierzecie przycisk „pobierz ofertę jako pdf”. Mogą wtedy wysłać Państwo ofertę do nas z dodatkowymi pytaniami, komentarzami lub sfinalizować zamówienie przez stronę.
Gdzie dostarczacie zamówienia?
Na terenie całej Łodzi oraz miast przylegających: Pabianic, Ksawerowa, Konstantynowa, Aleksandrowa, Zgierza, Tuszyna, Andrespola. Dalsze dostawy są dodatkowo płatne, ale jak najbardziej możliwe.
Jak mogę zapłacić za zamówienie i czy jest potrzeba zaliczka?
Każda forma płatności jest akceptowana: przelew, gotówka, płatność kartą. Zaliczki przyjmujemy w wysokości 30% wartości zamówienie jeśli kwota przekracza 10 000 zł.
W jakich godzinach odbywa się dostawa?
Wszystkie dostawy uzgadniamy indywidualnie, ale standardowo od 6 do 22 przez cały tydzień.